W ramach Ogólnopolskiego Pogotowia Technicznego realizujemy zlecenia od A do Z
wychodzace nawet poza ramy branżowe
Zajmujemy się serwisowaniem i naprawą:
- Instalacji elektrycznych
- Instalacji oświetleniowych
- Instalacji alarmowych (SSWiN)
- Instalacji nadzoru wizyjnego (CCTV)
- Instalacji kontroli dostępu (KD)
- Instalacji nagłośnienia
- Systemów ppoż
- Systemów klimatyzacji i ogrzewania
- instalacji antenowych
po za tym realizujemy zlecenia ogólnobudowlane, ślusarskie, hydrauliczne,szklarskie
Oprócz krótkich terminow oferujemy atrakcyjne ceny oraz przejrzysty system rozliczania usług:
- sposób powiadomiania o awarii - 24 godzinny telefon zgłoszeniowy, e mailem lub faxem,
- zarządzanie grupami serwisowymi odbywa się z jednego miejsca za pośrednictwem naszych Koordynatorów z Centrum Koordynacji,
- zgłoszenia awarii z obiektów są wysyłane w jedno miejsce skąd odbywa się zarządzanie grupami serwisowymi co upraszcza komunikację na linii obiekt- serwis,
- każdy klient ma przydzieloną osobę z NADZORU NCK, który spełnia rolę OPIEKUNA KLIENTA,
- jesteśmy właścicielem platformy internetowej Help Desku Technicznego wraz z baza danych która pozwola na wgląd w informacje o obiektach w zakresie danych o ilości awarii, kosztach awarii, dostęp do protokołów, serwisowych i pomiarowych, system ten uproszcza obieg dokumentów,
- współpracujemy z wieloma hurtowniami sieciowymi co pozwala nam na na zakup materiałów na preferencyjnych zasadach
- sposób rozliczenia godzinowy lub ryczałtowy
Podpisujac umowe serwisową jest mozliwosc zabezpieczenia Państwa mienia
ubezpieczeniem serwisowanego sprzętu od wszystkich ryzyk
Serdecznie zapraszamy do kontaktów z Pracownikami naszego Działu Technicznego lub Działu Marketingu, którzy niezwlocznie udziela Państwu szczegółowej informacji i przestawią ofertę.