Szanowni Państwo,
Firma NCK GRUPA z typowej firmy instalacyjnej (rok 2000) dzięki konsekwentnej strategii działania przekształciła się w wiodącego integratora usług technicznych.
Aktualnie zajmujemy się techniczną obsługą obiektów na terenie całego kraju, usługę realizujemy za pośrednictwem własnego centrum koordynacji (call center) i ponad 1000 serwisantów działąjących w ramach Ogólnopolskiego Pogotowia Technicznego NCK. Obsługujemy: firmy "sieciowe", markety, apteki, biura, drukarnie, szkoły, Urzędy Administracji Państwowej, stacje paliw, hotele, rozległe kompleksy przemysłowe.
Opierając sie na wieloletnim doświadczeniu naszych współpracowników , promujemy najwyższe standardy jakości. Naszą ambicją jest zadowolenie każdego klienta. W podejmowanych działaniach wychodzimy naprzeciw jego oczekiwaniom i potrzebom. Służy temu opracowany indywidualny system zarządzania, stałe monitorowanie jakosci wykonywanej usługi, zastosowanie najlepszych rozwiazań technologicznych oraz ceny dostosowanej do rzeczywistych kosztów. Jesteśmy właścielem platformy internetowej(Help Desk Techniczny) służącej do zarządzania przeglądami i usuwaniem awariami instalacji i urzadzeń w obsługiwanych przez nas obiektach oraz związaną z tymi usługami dokumentacją (protokoły z przeglądów, pomiarów, kosztorysy itp). Nasi Klienci po podpisaniu umowy mają do niej bezpłatny dostęp w zakresie swoich obiektów.
Podpisując z nami umowe otrzymują Państwo gwarancje profesjonalnej obslugi i dbalości o stan techniczny obiektu oraz natychmiastowej reakcji serwisu w przypadku wystapienia nieoczekiwanej awarii.
Serdecznie zapraszam do współpracy
Z wyrazami szacunku
Jacek Kupidura- Prezes Zarządu NCK GRUPA Sp.zo.o.